Heerlijk rustig stadje met een geweldige locatie dicht bij het toilet en mooie canel-eenden en ganzen, een geweldige tussenstop, lekker rustig

Pablo007

Grote parkeerplaats met asfalt en gravel als ondergrond. Veel campers maar ook in gebruik als gewone parking voor personenauto's. Veel verkeer en geluid. Wel mooi stadje. En natuurlijk fijn dat het gratis is.

• maart 2022

Wij vonden het te grauw en ongezellig. Er is markt op maandag. Bakker vlakbij. Wij zijn na onze lunch doorgereden.

• maart 2022

• Rue de la Grève