prima locatie dat dit kan in een klein dorpje zelfs het openbare toilet was schoon hulde voor deze gemeente

• januari 2023

Nette cp in het plaatsje. Erg rustig in de nacht. Sani-station ziet er keurig uit. Half januari konden we er wel het toilet legen en omspoelen met ons grijs water. Maar vers water innemen was helaas niet mogelijk.

• mei 2022

Zeer nette locatie. Wel maar 3 plaatsen beschikbaar, maar goed verzorgd en met een uitstekend servicestation. Vlakbij schattige dorpskern met voorzieningen.

• januari 2023

• mei 2022