Parking P2

Loches, Indre-et-Loire, Centre, Frankrijk

• juli 2024

een gratis camperplaats nabij het historische centrum, bedankt aan het gemeentehuis voor het verwelkomen van ons.

• juli 2024

Zeer mooie locaties Als de 1e groep zich aanmeldt zoals aangegeven op het bord, kunnen er zonder problemen 8 of 9 campers in. De rust is bijna totaal Dankzij de gemeenschap. We konden met een gerust hart bezoeken en aankopen doen

Pipop1463

fijne plek, rustig. aan het water, vlakbij het treinstation en mooie centrum. nadeel: geen waterkraan en toiletten in de buurt

• Avenue de la Gare

37600, Loches, Frankrijk