hiervoor bewaar ik alleen de positie. anders kun je jezelf beter niet uiten.

Stefano_48

prima basis voor beide richtingen. 1 naar de stad 1 naar een mooie zonsondergang. sanitair schoon maar sterk gedateerd. veel, heel veel katten. als je hond niet van katten houdt sla deze camping dan maar over.

• mei 2022

prima camping om op de fiets naar Ajaccio en naar de vuurtoren te fietsen, wij betaalden €23,00, per dag, camper 2 personen en elektra, WiFi bij de receptie

HR46

hiervoor bewaar ik alleen de positie. anders kun je jezelf beter niet uiten.

• mei 2022

Camping Barbicaja