mooie plek maar helaas laat iedereen zijn honden rondrennen en rommelen... jammer dat we eigenlijk langer wilden blijven maar we gaan op zoek naar een plek waar honden verboden zijn

Kimi99

Lekker kamperen! Vriendelijk personeel, schoon sanitair en goede prijs. Het strand is nogal vies, maar ze hebben een zwembad. Wij betaalden 28,50 Euro voor 2 personen, 2 tenten en 1 auto. Bezoek het restaurant aan de overkant niet. Het is te duur!

marph

Een prachtige camping, met alle voorzieningen die je nodig hebt. Vriendelijk personeel, een heerlijk verzorgd zwembad, brood services, en per geluk een plek direct aan zee!!!. Heerlijke week!!!

Camping La Baie des Voiles