een camping zoals een camping hoort te zijn. de een zou zeggen dat het sanitair bv gedateerd is maar het is allemaal zoals 25 jaar geleden. lekker geen poespas gewoon een camping.zoals een camping moet zijn.

Spessarträuber

Oké kamperen. Goede prijs en mooie ligging direct aan het strand, maar de sanitaire voorzieningen zijn net ok. Er zijn maar twee douches voor mannen en geen plek om je spullen neer te zetten tijdens het douchen. Wij betaalden 26,50 Euro voor 2 personen, 2 tenten en 1 auto.

Camping U Pezzo