de prijzen zijn wat op gestegen. nu 15.40 euro voor 2 pers incl stoom en toeristen belasting. Mooie plekjes met uitzicht op de wijn ranken.

zweet

fijne camperplaats voor een klein aantal kleine of bus campers ,wij met onze carado van 6 m kun je er gerust gaan staan , restaurant in het stadje zelf is ook aan te raden

inktvis

Heerlijke plek tussen de wijnranken, met prachtig uitzicht. Mooie ruime plekken, electra mogelijk (lange kabel nodig). Sanitair is gedateerd maar werkt prima.

Domaine Bachert