super plek !!! als je van rust houdt. mooi dorpje (met alleen een kerk) mooi uitzicht. schoon sanitair, voor ons een 10

• augustus 2020

Helemaal niets !!! Op een open schuine vlakte met niets. Het is een b & b; voor campers niet aantrekkelijk

• augustus 2020

heerlijke rustige plek. vriendelijke eigenaren. keurige sanitaire voorzieningen , zelfs een invalide toilet met douche, perfect.mooi uitzicht, we hebben hier genoten. oh ja tarief voor twee personen en camper is 12 euro per overnachting verder is dan alles inclusief. honden zijn ook welkom.

• Chemin Rural de la Ferme

55130, Badonvilliers-Gérauvilliers, Frankrijk