het is een prima overnachtingsplaats en inderdaad een vriendelijke beheerder. maar dat neemt niet weg dat het toiletgebouw vies en smerig is. al is het oud, dan nog kan je het schoon houden.

CamperJan

Wij zijn hier vaker geweest, een oase van welzijn, een hele vriendelijke dame die zo nu en dan stokbroden langsbrengt, een eenvoudige camping niet voor iedereen of vrouwen, wij komen terug.

Claudiopronto

Een rampcamping. Vreselijk sanitair met lekkende kranen, water op de vloer en de douche afgesloten met touwen, want buiten gebruik. Geen idee hoe de talrijke bewoners van vaste paatsen, die er soms wonen, het redden. Deze camping uit CC verwijderen, lijkt een goed idee.

Camping Béhé