Camping Porte des Vosges

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

• juli 2024

prima (doorgangs)camping, ook om aantal dagen te verblijven. Omgeving is prima te fietsen. Het spontane is er wel vanaf, boeken is bijna een must.

• juli 2024

Prima doorgangscamping. Plaats mag je zelf uitkiezen. Reserveren aanbevolen want het kan vol raken aan het einde van de dag. douches matig. broodjes service zwembad plus snackbar aanwezig. de camping blijft op onze lijst staan om weer te bezoeken

• juli 2024

Prima camping voor als je op doorreis bent. Voorzieningen prima in orde. Ook broodjeservice.

Camping Porte des Vosges