zeer mooie camping met uitstekende voorzieningen. Vriendelijke beheerders, gezellig terras met bar en stad op loopafstand. Zeer aan te bevelen.

M.Lauret

Hele fijne camping met veel bomen. Erg vriendelijke beheerders. Wij waren hier 3 jaar geleden ook, voordat zij het overnamen . Erg mooi opgeknapt! En voor kinderen erg leuke speeltoestellen en trampoline.

alles wat voorgangers omschreven klopt. leuke camping met ruime plaatsen. prima beheerder die bezig is om alles nog beter te maken

Janske01

Camping " l'île aux mille charmes"