Veel particuliere auto's (van het bedrijf aan de overkant ?), terwijl er toch duidelijk op het asfalt staat dat het alleen voor campingcars is. Drie plekken vrij. Sanizuil defect (13 sept '23). ' s Nachts wel rustiger dan verwacht.

JollyJ

sani zuil defect en waar de camperplaatsen zijn stazt het vol met auto s van een garage bedrijf , dus NKC onderneem actie. ps app werkt ook slecht, de oude was veel beter, gooi die klote campings er af, wij zijn zelf surporting ik hoef niet op een landal clamping .

• april 2023

foto is van de sani zuik, cp is verderop, modderboel