Zojuist hier de camper hier neergezet. Geluid van verkeer zal wel afnemen. Onze camper is bijna 7meter. Geen probleem met ruimte. We staan bij een parkje langs de rivier de Vesle. Dit is tevens een oorlogsmonument met sculpturen. Alles gratis!

biesmans47

Nog maar 2 plaatsen beschikbaar voor campers die niet al te groot moeten zijn. Verder voor personenauto's. Bij drukke kruising. Aan het gras endan de rivier.

• augustus 2020

Is enkel een servicepunt. De naastliggende parkeerstroken zijn te krap voor een camper en worden bezet door personenwagens. Daarenboven gelegen langs een rotonde. Enkel het lozingspunt is gereserveerd voor mororhomes.

• augustus 2020

• Rue Hildevert Lefèvre 15