heerlijk rustige plek. 3 nachten gestaan. Op plek 3 prachtig uitzicht, als het begint te waaien daar moet je wel je spulletjes terug zien te vinden die weg waaien. Sanitair netjes en schoon. Gewandeld vanaf de camping en een mooie fiets tocht gemaakt.

R&RS

Prima kleine, open camping. Geen slagbomen of omheiningen. verschillende plaatsen met prachtig uitzicht over de vallei. Sanitair OK en goed onderhouden. Een bakker komt ‘s morgens langs. Receptie is pas na 18.00u. open.

Lsd

Toeval. op 14 sept 2017 stonden we hier ook. Nog steeds een prachtige plek, ook voor tent kampeerders. Een nieuwe dame achter de balie en net zo aardig. Je kunt merken dat het seizoen verschuift. We waren toen bijna de enige. Nu meer mensen maar nog steeds plaats.

Camping Aire Naturelle De Hinsbourg