Prima plek in mooie omgeving met alle faciliteiten van de naastgelegen camping.

MargotM

Prima plek voor voor een paar nachten. wij hebben hier 2 nachten gestaan👍😊. Naast een beekje met een prachtig uitzicht. zonder stroom voor net €10,- ik zeg perfect.

• juli 2020

Voor 2e maal, en weer heel netjes. Corona zorgt voor wat aanpassingen. Nette prijzen, rustige plek en lekker eten.

Toka

Prima plek in mooie omgeving met alle faciliteiten van de naastgelegen camping.

• juli 2020

naast Camping Municipal Haut des Bluches