mooie plek, alleen onze Camper Tomtom gaf aan naar rechts! Toen we weer omdraaiden zagen we het liggen.

RiaaenCoo

Aan de rand van een dorpje met warme bakker op 100 meter, ligt deze prachtige plek langs een doorgaande weg met af en toe auto’s. Wij stonden op een strook gras in de schaduw van hoge bomen met uitzicht op het riviertje dat je hoort stromen. Op de plek is een picknick tafel en 2 vuilnisbakken.

Peter-Irma

Rustig, vlakbij een rivier en een klein park. geen voorzieningen maar zeer goed om te overnachten.

• Rue de la Gare

55800, Laheycourt, Frankrijk