Camping Navarre

Langres, Haute-Marne, Grand Est, Frankrijk

Camping Navarre

camping bovenop de muur van het oude centrum van Langres

• Boulevard du Maréchal de Lattre de Tassigny 9

52200, Langres, Frankrijk
  • € 16,00 • 14 mrt. t/m 1 nov.

• oktober 2021

prima camping, poort is gewoon open dus bij aankomst plaats zoeken en betalen zodra receptie open gaat. leuk om stadje te bezoeken.

• oktober 2021

Wij stonden hier 1 nacht in september, op doorreis naar het zuiden. Door omstandigheden kwamen we vrij laat aan, maar er was gelukkig nog net 1 plekje. Sanitair is netjes. Goedkope prijs: 13 euro per nacht met sanitair en elektriciteit inbegrepen. Mooie locatie op oude stadswallen. Een aanrader!

• oktober 2021

prima camping voor 1 of 2 nachten. recensies van eerdere gasten dat het een chaos is en er hangjongeren zijn klopt totaal niet. wij komen er vaker. nogmaals, prima doorreis camping met alle benodigde voorzieningen en aardige NL sprekende campinghouder. leuk stadje met alles in de buurt 👍🏻

Enrico-en-Gea

• € 16,00 • 14 mrt. t/m 1 nov.