prima CP heel vriendelijke ontvangst van een man met passie voor zijn klanten, met een duidelijke en verstaanbare uitleg over het reilen en zeilen van de champagne. een heel goede proeverij dwz ook goeie champagne. wij komen zeker nog terug. de campertjes uit België

Bouvrytje

geweldig plek gerund door lieve mensen geweldige champagne en ook goedkoop gratis proeven wat wil je nog meer

• oktober 2022

rustige camperplaats met gratis elektriciteit en water! leuke ontvangst door de eigenaars en lekkere champagne geproefd en natuurlijk ook gekocht! Een aanrader, zowel de plaats als de champagne! we komen zeker terug!

• oktober 2022

Champagne Walczak