Parking Zone de Loisirs

Liverdun, Meurthe-et-Moselle, Grand Est, Frankrijk

Parking Zone de Loisirs

mooi aangelegd park met picknickbanken en speelveldjes, aan de Moezel - naast camping Les Boucles de la Moselle [zie sitecode 27350] - servicestation 100m, bij de camping - centrum 500m

• Avenue Eugène Lerebourg

54460, Liverdun, Frankrijk

• november 2021

erg rustig op een enkele auto na van bewoners. ideaal als doorreis plek. geen voorzieningen.

• november 2021

We zijn vannacht de enige die hier staan. Er is wat verkeer van aanwonenden maar niet veel. Camping is nu gesloten maar lozen van vuil water en wc is mogelijk. We hebben een rustige nacht.

• oktober 2021

Mooie cp aan de zijkant van de camping .lozen wc en vuil water mogelijk wij hebben 3 nachten op de camping gestaan . Dat heeft ons uitstekend bevallen . Op de Fiets naar Nancy toe (via fietspaden) en een kleinstukje langs de weg was best te doen .

• oktober 2021