• november 2023

helaas is dit gesloten vanaf 5/11 tot 1/4

Van-Looy-Vincent

Hele fijne SP, wij stonden op de Comfort SP met stroom- en wateraansluiting! Kosten 14 euro Er zijn verschillende openbare toiletten aan het meer. Toegang tot de SP via slagboom! Gewoon aanbellen! Rond het middaguur komt er iemand langs bij de SP of je betaalt bij de informatiebalie!

Broti007

Heb je electriciteit nodig en behoefte aan een knappe WC, adviseren wij de CP Confort te nemen. Kost 14€, maar met uitzicht op het meer krijg je er wel wat voor terug. Vermijd deze CP in het weekend bij mooi weer.

• november 2023

helaas is dit gesloten vanaf 5/11 tot 1/4