Camping Municipal Le Vallon de l'Ehn

Obernai, Bas-Rhin, Grand Est, Frankrijk

camping is geweldig maar dedame aan de balie maak helemaal geen moeite voor een plaatsje dus maar verderop wat gezocht.was ook niet alles op de camperplek net circus vetrokken dus raar luchtje.het werd laat toch maar gebleven.

pesionado

We hebben hier afgelopen week opnieuw een paar dagen gestaan. Ruime, vlakke plekken. Goede voorzieningen. Nederlands gesproken aan de receptie. Shuttlebus net buiten de camping die je naar het centrum of supermarkt aan de andere kant van Obernai brengt. Centrum is echter ook op loopafstand.

RienenChristine

Prima camping vlakbij een leuk plaatsje. Sanitair en servicevoorzieningen prima in orde. Waterkraan op de plaats zelf. Goede WIFI. Veel ruimte. En nederlands en engels sprekend. Voor mij zeker voor herhaling vatbaar.

Doublecie

Bonjour Doublecie, Wij danken u hartelijk voor uw bezoek en voor uw mooie recensie! Wij hopen u een volgende keer weer te mogen ontvangen op onze camping in Obernai! Met vriendelijke groeten, Het team van camping "Le Vallon de l'Ehn" in Obernai

Camping Municipal Le Vallon de l'Ehn