Mooie plek om 1 of meerdere nachten te vertoeven. Nette douches met warm water inbegrepen in de prijs. Aanrader om te overnachten op doorreis. Dichtbij snelweg.

Marie-Jose-en-Karel

Als vanouds: Goed prijs is tov vorig jaar met 1 euro verhoogd maar nu wel (voor 1 account) gratis internet. Ook tot aan de laatste plaatsen voorbij de receptie goede ontvangst.

Snellies

Als je iets verder dan de receptie gaat staan sta je achter de Mac Donalds. Wij hebben tot 's,nachts 2 uur in de herrie gestaan 😬

Port de Plaisance