een plek die aangenaam kan zijn, maar vaak wordt bezocht door reizigers met omgebouwde vrachtwagens. huisvesting, honden die loslopen en soms agressief zijn. luidruchtig weekend, zeer luide muziek. om middernacht omdat ik wilde slapen, vertrok ik op zoek naar een rustiger plekje. Niet grappig.

phiphi10

Heerlijke plek, voldoende plaats, rustig (zelfs nu in het weekend met 30+ ) en voor ons heel fijn dat er behalve een vuilnisbak geen voorzieningen zijn.

JanRelight

Geweldige plek. geen voorzieningen maar mooi in de natuur. Fijn om in bos langs uitlopers van het meer te wandelen. en heerlijk gezwommen en gekanoot. heerlijk rustig. in het weekend wat drukker. echt een natuurplek. Verder niets in de buurt.

Parking VI