camperplaats is op heden afgesloten , dus geen sterren .

Van1960

sommige reacties zijn niet erg lovend, maar gelukkig zijn deze camperaars in de minderheid. Ik raad hen aan om óf te stoppen met kamperen en de nacht door te brengen in een hotel, óf om zich te vestigen op 5-sterrencampings….

bruno08

Rustige en prima CP even buiten ‘ n saai dorp. Vijf staanplaatsen naast elkaar. Prima, tenzij je de laatste plek hebt en de buurman zijn camper andersom in heeft geparkeerd. Plaatsen dan te smal met als gevolg dat je elkaar aan zit te staren. Gelukkig vertrok toch nog iemand en kon ik switchen.

JohnCitroen

camperplaats is op heden afgesloten , dus geen sterren .

Aire de campingcar Raccourt-et-Flaba