geen stroom, geen water .wel redelijk proper gemaakt. je kunt je pot legen maar niet spoelen dus. ben zelf stukje terug langs de waterkant gaan staan.

qpr.nl

Gratis. Water lozen, toilet legen, elektriciteit (als die gemaakt wordt) Rustig plekje om te slapen. Wij hadden 's nachts gezelschap van 5 andere campers, meer past ook niet. Overdag leeg. Riviertje wordt bewoond door een paar mooiemuskusratjes die druk zijn met wilgentakken knagen en visjes jagen.

• Rue du Cougnot

88300, Rebeuville, Frankrijk