stinus

“Hier kun je ook staan” zei mijn vrouw. We waren naar Rodemack onderweg maar de coordinaten kloppen niet helemaal. Nog steeds fijne plek! Mooi dorp, niet druk en in de nacht heerlijk rustig. Donker ook, alle verlichting ging uit rond 23.30 uur. Kom je hier terug? Zeker, we waren hier eerder ook al.

ariedekreij

Mooie plaats en omgeving. Terrein kan drassig zijn. Watertappunt alleen met een speciale munt te gebruiken. Waar deze te halen? VVV? 10 min water/1 uur elektra - 1 euro.

Parking Rodemack