• augustus 2020

Leuk dorpje, maar nergens geen water te bekennen. De gemeentelijke werkplaats is op vrijdagmiddag gesloten.

• september 2019

Mooi recht veld met uitzicht op de wijnstokken, geen elektriciteit, water en afvoeropties, wat voor ons geen probleem was. Maar u bent in een paar stappen in het mooie dorp met een keuze aan goede restaurants. Precies wat we wilden, lekker eten in een prachtige omgeving.

• maart 2019

Als je van rust houd een aanrader, maar je staat naast een tennisbaan en als daar gespeeld wordt zal de rust verdwenen zijn. Ook sta je tussen de villa’s in deze wijk. Water en sani station om de hoek maar ‘s winters dicht. Wij waren hier 8-3-19 maar hielpen ons toch aan een volle tank drinkwater

• augustus 2020

• september 2019