• augustus 2020

Welke idioot heeft deze toegangspoort bedacht. En dan ook nog een uitstekende kast waar je de toegangscode moest intypen. Enkele Campers stonden, mede daardoor?, buiten het terrein. Wij zagen dit niet zitten en zijn doorgereden.

• augustus 2020

Leuk dorpje, maar je kunt nergens op vrijdagmiddag water tanken.

• augustus 2017

Is een rustige parking naast tennisveld en er konden ook grotere campers staan dan enkel buscampers. Wel servicestation (2€) op 50 meter bij gemeentewerkplaats. Stonden er 1 nacht op 25/7/2017.

• augustus 2020

Leuk dorpje, maar je kunt nergens op vrijdagmiddag water tanken.

• augustus 2017

• Rue de la 5E Division Blindée 15