Deze camping zou open moeten zijn op 12 oktober 2023 maar is dus dicht. Niet leuk als je net ruim 500 km hebt gereden uit het zuiden. Ze verdienen dus geen punten en wat mij betreft flikkert Campercontact deze camping voorgoed in de Moezel met een grote steen aan het been. Ik heb gezegd.

Sunfleet

prachtige ruime plek aan het water! stadje op loopafstand. Wij hebben geluk, want de camping is vanaf 8 oktober gesloten gedurende de winterperiode. Dus in het voorjaar is iedereen weer welkom

Camping Municipal les Tilleuls