• november 2023

leuke plaats aan de seine plaatjes zijn klein , maar goed geslapen hier . prima voor tussen stop .👍

bartje48

dit is een gewone parkeerplaats en geen ruimte voor campers. geen aparte plaatsen en max.lengte van ca.5mtr deze lokatie mag NKC van zijn website afhalen

E.Keller

prima om een nachtje (gratis) door te brengen. ongeveer 10 minuten wandelen naar het mooie en bruisende stadsdeel. Wij moesten wel vroeg weg want er was een evenement waardoor de parking om 7.30 ontruimd werd, maar voor ons geen probleem, we waren er maar op doorreis.

• november 2023

Parking