Villers-sur-Meuse, Maas, Grand Est, Frankrijk

rustige camping op een boerderij - boerderijprodukten - broodservice

• Rue des Pachis 3

55220, Villers-sur-Meuse, Frankrijk

Rustige camping in een klein dorpje direct aan de maas. Gewoon zelf een plekje zoeken, zorg voor lange elektra kabels. Gangbare zaken zijn er maar verwacht geen luxe. Fietsen kan maar langs de doorgaande wegen. Wifi alleen bij het kantoortje.

• april 2022

Wat een fijne rustige camping. Heel gemoedelijk. Vrije plekken. Aan riviertje. mogelijk om er wat te eten. we hebben gewandeld en gefietst. Verwarmde en schone moderne sanitair ruimte. Vaste prijs alles inclusief. Komen hier graag nog terug.

• maart 2022

Zeer rustig plekje. Er waren alleen stroomproblemen. Toen we weg wilden gaan wilde de beste man ons ons geld terug geven ivm de stroom die steeds uitviel. Dit hebben we niet aangenomen. De man was zichtbaar aangedaan door de stroom problemen. Zeer vriendelijk en gastvrij

• Stroom (unknownA)

• april 2022