• juni 2023

Mevrouw van de VVV kwam om 18u €6 ophalen. Op mijn klacht over de stofweg en het plein reageerde ze dat dit zou worden aangepast. Het lijkt wel van meel! Ooit was dit een gratis cp maar door hier €6 voor te rekenen zijn de nieuwe camperaars die weken op de gratis cp staan verdreven !

• april 2023

we stonden niet op de camperplaats, maar op de parkeerplaats ernaast, dit omdat het gras op de camperplaats te drassig was en ik mij daar al vastgereden had. En de volgende ochtend toch een kaartje op de camper, dat ik 5€ plus 0,50 cent p.p Touristen belasting verschuldigd ben.

• april 2023

• Rue de la Victoire