Prima plek voor 1 of 2 dagen, bij de ‘boules’ baan, gezellig. Wissembourg echt de moeite waard, de CP is een parkeerplaats, toen wij er stonden waren er 17 campers. Goed fietsen en wandelen hier. Gratis.

PiKoDiKo

Mooie met bomen omzoomde parkeerplaats, veel ruimte, zeer gemakkelijke wandeling naar de mooie stad. Zeker een bezoek waard.

Timberlanders

prima gratis camper, vlak bij de mooie stad. geen voorzieningen. openbare toiletten in de stad.

• Boulevard Clemenceau 27

67160, Wissembourg, Frankrijk