Amiens, Somme, Hauts-de-France, Frankrijk

Parking Blv Faidherbe

zeer drukke parking - centrum dichtbij

• Boulevard Faidherbe

80000, Amiens, Frankrijk

Nette plek dichtbij het centrum voor niet al te lange campers. Wel wat stadsgeluid, auto’s, sirenes, maar prima geslapen. We stonden er van zaterdag op zondag. in de avond mooie lichtshow op de kathedraal. Dat moet je echt zien als je daar bent. Wij hadden geen onveilig gevoel.

Boy&Wendy

Een parkeerplaats op 10 minuten lopen van het centrum en 15 minuten van de dierentuin. Het is redelijk rustig (pinksterweekend 2022) en veilig toen wij er stonden, ongeveer 10 campers. In de middag is het druk, dus het lijkt het beste om vroeg of laat te arriveren. Amiens is een leuke stad!

7 dagen