Parking Blv Faidherbe

Amiens, Somme, Hauts-de-France, Frankrijk

Goed voor doorgang en om de stad te bezichtigen. Het was wel luidruchtig gezien je aan de rand van de stad staat. Een nachtje kan maar dan heb je het ook gehad. Mogen niet klagen want het was gratis aangeboden.

Nosca

Handig als je de stad wilt bekijken maar dat is het dan ook. Druk met auto’s van locals. ‘s Nachts bleven de meeste auto’s staan. Ook lawaaierig in de nacht. In ons geval kwam ‘s nachts om twee uur de asfalteermachine en wals langs. De foto’s zijn niet actueel. We hebben geen gras gezien.

qpr.nl

Gewone parkeerplaats maar je mag er overnachten. prima om de stad te bezoeken en langs de Somme te fietsen. Zou in Nederland ook meer moeten mogen.

Parking Blv Faidherbe