prima plek, heel rustig geslapen, je moet wel zelfvoorzienend zijn… bezoek aan Abdij en tuinen gedaan (tegenover) ook zeer de moeite waard. ik zag ergens kritiek op kwaliteit vd weg.. niks v gemerkt…

Rolandlhoest

we hebben een 7 meter lange koets gebouwd. de wegen zijn verschrikkelijk. parkeren niet bestaan. veel te veel auto's

chrisgreaves9

Geweldige plek, charme door vogelgezang, geen diensten maar de omgeving is zo mooi dat we dit gebrek vergeten?

• Rue Grande Rue 37

80120, Argoules, Frankrijk