Prima mini camping. Zeer proper verwarmd sanitair blok. Rustige ligging. Prima WiFi. Aangenaam mooi dorp met PMU-bar, bakker, kleine supermarkt, pizzeria op 700 meter. Wij betaalden 16 € per nacht. Topplaats, we komen zeker nog eens terug.

joris---vero

Eenvoudige camping, sanitair niet geweldig maar ok en schoon. Zeer vriendelijk meisje bij de receptie dat ook Engels sprak. We betaalden € 34 voor 2 nachten (inchecken voor 15:00 kost € 2).

JH*

Wij danken u voor uw reactie en zijn blij met uw kritiek. De configuratie van ons gebouw maakt het moeilijk om onze sanitaire voorzieningen te renoveren, maar die zijn erg populair bij onze klanten (afgesloten, verwarmd in koude en winterperiodes, toiletpapier aanwezig, zeep, handendrogers, detectie van kranen en verlichtingsarmaturen en dagelijkse netheid...). Voor de 2 € die in rekening wordt gebracht, is het misschien een beetje schokkend, we begrijpen het, maar als de ochtendklanten niet zijn vertrokken of hun verblijf verlengen (soms zonder ons te waarschuwen), hebben we een periode nodig om alles onder controle te houden, vandaar een vertrek naar 12.00 uur en aankomst vanaf 15.00 uur Het is als een verhuur, we hebben de nodige tijd nodig om het tussen 2 klanten voor te bereiden. Dank u voor uw begrip. Vriendelijke groeten.

1 extra ster voor de rust, gezelligheid en de fijne ontvangst van deze kleine camping in een leuk dorpje. Aan een leuk meertje/visvijver in een klein dal. Dorpje op loop/fiets afstand met bakker en kruidenierswinkel.

esterteunissen

Bedankt voor uw verblijf van 2 nachten en uw uitgebreide beoordeling. Momenteel geeft de sereniteit van de plaatsen ons 4 sterren en dat maakt ons erg blij, maar verlaagt ons algemeen gemiddelde op de meningen :) Ik kijk ernaar uit u te verwelkomen voor een volgend bezoek.

Camping De l'Aigrette