Vandaag nog open maar per 15 oktober zijn ze gesloten. Sanitair kan er net mee door maar kan netter. Acsi kaart wordt niet meer geaccepteerd. Jammer van deze leuke plek. Prijs hoog voor het gebodene. Rinze en Tilly

R.Bruinsma

zeer vriendelijk ontvangst. Grote plaatsen. Volop plek. Het was voor ons een doorgangs camping voor 1 nacht waarvoor we 24,00 betaalden. Niet goedkoop maar nabij gelegen cp’s waren helaas vol.

Vlotopwegmetdecamper

06-09-2023: Gastvrije ontvangst door meneer! We mochten plek uitzoeken, mooie grote plaatsen! Lekker gezwommen, ook fijn na lange rit. Restaurant gesloten en bakker komt niet meer na 1 september. Schone toiletten en overig sanitair, aanrader voor doorgangscamping.

La Paille Haute