camping blijkt gesloten 21-10-2023. jammer want op loopfstand een gezellig ogende auberge

hschippers

Mooi verzorgde camping met goed sanitair. De openingstijden van het restaurant zijn wat vrijblijvend. De eigenaar heeft wel een afhaalservice. Door allerlei toeslagen loopt de prijs flink op : €29,80 per nacht

• april 2023

Met onze camper 2 nachten gestaan; 20 - 21 maart. De camping wordt gefaseerd opgeknapt; verharde camperplaatsen werden juist gerealiseerd. Mooi sanitairgebouw; vriendelijke eigenaar; WiFi matig We betaalden € 46,04 (waarvan €8 elektriciteit) voor 2 nachten; niet echt goedkoop.

• april 2023

Camping De la Pointe