• april 2023

Camping tussen de weilanden met trekkersplekken en vaste plekken. De trekkersplekken zijn erg ruim. Sanitair is basic maar in orde. Eigenaar is vriendelijk. Bakker en friture op loopafstand. Wij hebben genoten van de rust en ruimte met onze 2 honden.

• mei 2022

Hele kleine verouderde maar ok camping. grote plaatsen. erg goedkoop. bakker, slager en klein winkeltje op loop afstand. sanitair redelijk ok. spinnewebben in sanitair. water en stroom gratis, geen chemisch toilet en grijswater dump gevonden. vriendelijke eigenaren.

• april 2023

• mei 2022