Drie nachten gestaan, goede plaats, prijs kwaliteit goed. toiletten soms smerig maar dat is meer een probleem van de heren die niet achterin kijken en de zaak borstelen dan van de camping. er wordt drie keer per dag schoongemaakt. een ster geven omdat de zaak gesloten is vinden wij onterecht.

Fentp

prima plek voor een tussenstop ook nog even de fraaie baseliek bezocht. vlakbij ook een mooi natuurpark om te wandelen of te. fietsen. wij betaalden incl stroom 17,94 voor 1 overnachting.

prima eenvoudige camping met aardige gemeentedame. alles wat een kampeerder nodig heeft is aanwezig. en vlakbij het kanaal en een mooie stad. leuk om hier even te stoppen.

Camping Municipal St-Quentin