Prachtige luxe camping, met nog de charme van een kasteeltuin. Vriendelijk geholpen door de receptionist en hele mooie ruime plaatsen met verharde ondergrond. Heerlijk gegeten in de brasserie. Luxe en schoon sanitair (toiletpapier en toiletbril). Conclusie: TOP camping en komen zeker terug!!

arere

Plekken zijn groot, niet overal veel privacy. Leuk zwembad. 's avonds veel lawaai, maar misschien ook omdat we dicht bij de speeltuin waren. Goede broodservice, prima restaurantje. Sanitair luxe voor Frankrijk (toiletbrillen én toiletpapier)

Camping Chateau Gandspette