• april 2023

geen plaats voor campers maar de lieve receptioniste heeft ergens in de buurt een andere camping gebeld met de vraag of ik daar kon staan. dus nogmaals deze locatie is niet voor campers

• september 2020

mooie camping, nu in corona tijd goed verzorgd sanitair, verder: te veel huisjes (stacaravans) dus campinggevoel is hier niet.

• augustus 2019

helemaal eens met Molenaar! mooie, goed verzorgde camping met ruime plaatsen met meer dan voldoende privacy.

• april 2023

• september 2020