• november 2023

Hier aangekomen, nikske gevonden, geen bordjes noch pijlen die naar de plaats zou kunnen leiden? Misschien doorrijden langs de plantenkweker - visvijver en vastrijden? Doorgereden naar een betere cp in de buurt.

pevalo

ik snap de bestaande reviews niet. heden 25 okt 2023 daar met moeite de plek vinden, e.e.a. bekeken. Verwaarloosde toerist en plekken met vergane bordjes met camper erop en idem bord foto "camperplaats". kortom: niet echt het begrip simpele "camperplaats" waardig. Niet aan te bevelen.

prachtige rustige plek.

• november 2023