Aire Camping-Car Park Millau

Millau, Aveyron, Occitanie, Frankrijk

Aire Camping-Car Park Millau

in de stad aangegeven als P Raux - afgebakende plaatsen - verkeersgeluid - toegang met de Pass'Etapes [niet gratis, verkrijgbaar via internet of ter plekke via de betaalautomaat] - stroom 30x - centrum 500m

• Rue de la Saunerie

12100, Millau, Frankrijk

• juni 2021

Prima CP-plaats. Dicht bij oude stad. De toegangskaart neem je erbij, werk er al 5 jaar mee. nooit geen problemen gehad.

• september 2020

Geweldige locatie, net als de stad. Ik zal terugkomen. Ik heb mijn honden laten verzorgen bij "Au paradis des chien". aarzel niet om te gaan. het stadscentrum moet ontdekt worden

• februari 2020

De machine is een hoogtepunt, maar het werkt. Nu heb ik ook een geweldige camperkaart voor 5 euro en drie e-mails na het rijden door het plein. De nabijgelegen straat is 's nachts stiller. Nog steeds, eenmaal en niet opnieuw.

• juni 2021

• september 2020