Houd er rekening mee dat: 1. Het navigatiesysteem kan u door smalle straatjes sturen als u vanuit het noorden naar Millau komt, wat van cruciaal belang kan zijn. 2. Mijn koelkast hield ook niet van de spanningsschommelingen waarover hier vaak werd geklaagd. Maar oké voor een overnachting, meer niet.

Renard-51

Eenvoudige camper plaats, maar leuk om Millau te bekijken. Een echte aanrader is restaurant “Le Plaisir de Jets” super lekker gegeten. Was voorheen restaurant Quai 23.

• november 2023

wij staan hier nu 2 keer .1 keer was 3 jaar geleden en er was toen al een probleem met de stroom er is niets veranderd in de jaren staan er nu en weer schakelt de koelkast over op gas .Morgen weer gauw verder

• november 2023

Aire Camping-Car Park Millau