Dit is geen camping, of hij is gesloten in december. wij probeerden hier te overnachten op doorreis, maar het is een doodlopende weg en nergens een teken van bedrijvigheid. er was wel een slagboom met ‘propriété privé’ en een kast met veel brievenbussen. dit lijkt een soort ‘compound’ te zijn met ‘vakantie’ woningen.
Laat een review achter
Ben jij hier geweest? Vertel andere camperaars wat je ervan vond.