De ligging aan de Ourthe is top, het kasteel is prachtig en je kan daar iets eten (beperkte kaart) en iets drinken. Personeel in het algemeen zeer vriendelijk. Ook het zwembad is een aanrader. Hiermee is het goede gezegd. Sanitair inderdaad verouderd en warm water een zeldzaamheid. Fijn voor een nacht of 2, niet meer. Heel jammer, want ze zijn aan de bouw bezig van plaatsen met individueel sanitair in plaats van eerst het bestaande te vernieuwen.
Fijne plek om 2 dagen te verblijven. Op een mooie plek aan de rivier de Dordogne gestaan. Heerlijk, schoon zwembad, veel ligstoelen rondom. Sanitaire voorzieningen alle aanwezig, wel verouderd. Wij betaalden € 70,= voor 2 nachten aan de waterkant, incl elektra.
wat een mooi plaatje, maar dan wel vanaf een afstand, als je op de camping zelf komt valt alles erg tegen.
zeer verouderd en vies toiletgebouw, meer dan 200 kampeerplaatsen die erg klein zijn , waarvan 2plekken bezet waren,we hadden geboekt en extra bijgeboekt voor een plaats direct aan de rivier a 40 euro ,wat achteraf niet nodig geweest want er was plaats genoeg
personeel was vriendelijk, zwembad was oke, maar voor de rest.......geen aanrader