het is een 2 sterren camping, denk vanwege het sanitair dat verouderd is maar een kniesoor die daar op let. Uiteindelijk hebben de meesten van ons zelf alles mee. Als de receptie gesloten is, mag je zelf een plek uitkiezen. heel grote plaats. ik geef het daarom 3 sterren. leuke ligging.

wuweidrive

Leuke nette doorreiscamping met vriendelijk ontvangst. Het sanitair is gedateerd maar schoon, werkt naar behoren en voldoende aanwezig (ook WC papier). Op loopafstand van Barneville met z’n vele restaurantjes, het strand en de haven.

miku16

prima rustige locatie tegen een alleszins redelijke prijs. ruime plaatsen met voldoende schaduw. Sanitair gebouw is gedateerd, maar voorzieningen zijn goed en schoon. toiletten zijn BV zelfs voorzien van toiletpapier. douches temperatuur zelf te regelen.

• Rue du Bocage 19

50270, Barneville-Carteret, Frankrijk