we kwamen rond 20.00 uur aan en gingen meteen naar de stad voor eten en bier. We kwamen La pizzeria tegen, Anton de eigenaar was zeer gastvrij en over het algemeen geweldige kerel. absoluut schitterend stadje! Beveel deze stop ten zeerste aan en bezoek de pizzawinkel Anton.

• oktober 2022

beschrijving van de mooie stad is zeer goed! aanbevolen!

• oktober 2022

We parkeerden hier om het prachtige stadje te bezoeken, dat overigens zeker de moeite waard was, maar waren niet bereid om 10 € voor niets te betalen! Het is een parkeerplaats. We hebben minder betaald voor een plek met stroom! We vonden ergens anders om de nacht door te brengen zonder kosten.

• oktober 2022

beschrijving van de mooie stad is zeer goed! aanbevolen!

Aire de Camping-cars