We waren hier op 4 juli en het viel erg tegen. Zwembad was nog niet open. Wifi-bereik was erg slecht, je moest naast de receptie gaan zitten om wat te kunnen doen. De douches waren het enige positieve. En de prijs per nacht was bijna 18 euro voor 2 pers. met electra

Veldhuis21

Terrein overal zeer schuin. Geen mogelijkheid om grijs water te ledigen. Wij betaalden in juni voor 2 pers zonder elek. €14,44 (+elek €3,4). Prijs op campercontact is niet correct

• augustus 2020

Kleine, gezellige camping met zwembad! De uitrusting is eenvoudig, maar schoon. Geweldig voor de prijs!

• augustus 2020

Camping de Brecey