Mooie camping op loopafstand van centrum. Ruime plaatsen. Sanitair een beetje gedateerd maar schoon en lekker warm water. De camping was nagenoeg leeg eind april. Dan waren er voldoende douches. Heb mijn twijfels over hoogseizoen. Vriendelijke dame aan de receptie.

Pamarama

Alles fantastisch hier, zeker ook voor fietsers, maar het lawaai van de weg, de eindeloze stoet vrachtwagens, was voor ons een reden om eerder dan gepland te vertrekken.

• april 2023

Mooie locatie, zeer vriendelijke ontvangst. De camping is mooi aangelegd, veel groen. Uitstekend sanitair, naast de receptie ruimte met eettafel, zitje, TV, boeken. Oud centrum en wandelen/fietsen vanaf de camping

• april 2023

Camping Municipal du Champ Passais